fredag

i går på bilbingot var de jätte kul o så mkt folk. var jätte nära hela tiden, men icke.. var massa som vann flera gånger o vi vann inget:P men kul hade vi:)

I dag har jag städat köket ordentligt och skurat alla luckor, usch vilket skitgöra de är, men behövs verkligen ibland. Så har jag gjort en ritning jag ska ge mickes pappa i dag.. tänkte ett avlastningsbord lite större som ja kan ha brevid diskbänken med lite saker på, finns ju inte så mkt bänkar i vårat kök, så de tror ja blir bra, hoppas mina mått blir bra bara!

annars så blir de lugnt i helgen, micke fick reda på att han skulle göra 20 timmar övertid i helgen innan han går på sem.. men då skulle han få v 30 ledig för han går ut nu i helga, så de varju perfekt:) för han skulle igentligen inte få sem vecka 30 bara för att de var mkt o göra, men nu löste de sig endå:)


o nu är de inte långt kvar innan man börjar plugga igen, skööönt:)


ha en bra dag allesammans!!!!!

/ johanna

lägger in en bild på våra älsklingar.. när dom leker =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0