trötter

I morse började jag klockan 7, puh är så trött... Men älsklingen gick upp med mig klockan 6 och åt gröt, sen gick jag min raska promenad till jobbet..  de gick bara bra:)

Nu ska jag o micke snart till gymmet, sen i kväll ska vi på bio, MYS PYS:)


Åh ja provade min tiara här om dagen, den passa jätte fint:D Längtar så , 13 mars kommer jag bli en väldigt lycklig fru Smedberg! detta är de största o finaste som kommer att hända på mina 20 år ja levt, sen blir de väl vårat kärleksbarn sen! men en sak i taget:)
'

nej nu ska jag göra iordning mig.

ha en bra kväll allesammas och ta hand om er allesammans!

/johanna!!

Allt är verkligen heeelt underbart just nu!!!! i love this feeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0