torsdag

I morse kom Kristin o hämtade mig, och körde mig till doktorn i falun, allt såg bra ut, förutom att de är nå annat fel nu då såklart:S alltid något, menmen!
Sen på hemvägen så hämtade jag ut min Vigsel ring, så fin, och när micke såg den vart han jätte glad:) Så söt han är!

Nu har mitt nya träningslinne kommit, me like!! Så om vi får igång på bilen i dag blire gymmet, annars ska jag träna i morgon när ja blekt klart håret hos frisören:) blir väl runt 12 eller något, sen upp på skatteverket och hämta ut hindersprövning och namnbyte, mkt som måste ordnas!!

nu är iaf bröllopsinbjudningarna klara, skönt:D dem vart så fina så!

På lördag kommer Andrea hit , vi ska ta något glas vin o spela lite kort  , tjej kväll me andra ord, fast micke är väl hemma , men de gör inget, är alltid glad att ha honom i mitt sällskap!


nej nu måste ja sätta på lite nytt kaffe:) sen göra mat!

Ha en bra kväll allesammans!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0