tisdag!

hej o hå!
I måndags  började jag med matersättningen! först går ja upp klockan 06:30 och åker med älsklingen när han ska till jobbet, fastt ja går av vid gymmet o kör kondition, sen går jag hem äter havregrynsgröt, sen duchar jag och packar väskan och går till Jobbet i rask takt, sen till lunch på jobbet blir de matersättningen, sen efter jobbet går jag hem i rask takt, sen göär jag mat, (husmanskost) till mig o micke, äter halva tallriken med grönt ungefär!
sen åker vi ut o åker längdskidor, och sen avslutar med gymmet:) och en frukt på kvällen!
Detta går kalas bra:D Känner mig så stolt, o nu börjar de bli sådär roligt igen som de var för typ 5 år sedan:)

I dag när ja kollade schemat på jobbet, så insåg jag en sak att i morgon är de EXAKT 2 månader kvar tills vi gifter oss, gud!!! hur fort kommer inte dem här veckorna springa ifatt en då! om 2 helger ska vi iaf till IKEA o handla glas, tallrikar och lite smått till maten!:) på bröllopet!



nej nu ska jag ta mig en varm dusch, och sen en frukt, sen blir de att sussa och Mysa lite med min Micke, världens bästa <3<3<3


Ha en bra kväll allesammans!

P.s igår hade älsklingen fyllt upp ett skummande bad åt han å mig, och sedan kom han in med ett varsitt glas vin (rött) så mysigt!!!

mvh/ Lilla Jag !!!

hihi

och i sommar blir de stort kalas, Älskling fyller 30 o ja fyller 20:) Stort 50 kalas tänkte vi slå till med på midsommar!!!

Kommentarer
Postat av: jasssså

Det där måste vart några kilon sen?

2010-01-24 @ 01:46:18
Postat av: R

Taskig kommentar, någon med dålig självkänsla kanske? Du är jättefin gumman!

2010-01-24 @ 16:20:56
Postat av: Anonym

så fegt att du inte vågar stå för vem du är.



jag trivs verkligen hur jag ser ut.. är nog du som är osäker på dig själv....

2010-01-24 @ 20:20:02
Postat av: Anonym

Vilken jävla idiot du måste vara ..

Och om det nu är så , vad ska du ha med det och göra?

Det är sånna som dig som man tycker synd om , ser du inte hur vacker hon är? :)

2010-01-29 @ 15:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0