tisdag

nu var de ett tag sedan, har vart fullt upp fast jag vart ledig mån,tis! Malin kom över i går i dag efter hon lämnat ungarna på dagis, så de vart lite beställa kläder och dricka kaffe och umgås:) men i dag gick vi på stan så vart de girls fika med åsa och några till:)

I dag kom min Ipod som ja fick av min älsklingn, så snäll han:)

i dag var ja  å mor in o beställde bröllopstårta, skulle bli fyra våningar, med massa rosa rosor, och blad:D Kommer vara så fin så! Och så hittade vi tärnklänningar till ungarna också:) , dem kommer vara så fina :D:D:

nu blir de snart äta och sen åka o träna!!! så skönes!

åh va jag tkr frank wagner är så bra!!!!! skulle kunna kolla om johan falk filmerna om o om igen bara för att få se han!!!:) o snabba cash!! min nya idol!!


Lägger in en bild på han=)




Men självklart är min kärlek min bästa idol <3 MIn mikael smedberg!!



Ha en bra kväll allesamman, snart blir min blogg snygg=)

/johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0