seg

Igår kom Tina o hämtade mig o älsklingen o malin, och åkte vidare mot marcus och förfesta lite, sen hade vi bokat bord på china, de var jag, micke,tina, malin ,åsa,classe,jimmy o marcus:) Jätte kul var det.. Alla var lätta och belåtna, sen gick vitill marcus igen och fick mjölk drinkar mumms:) sedan vidare mot gallerian, var premiär för oss där, men de var väl rätt så okej, jag och älsklingen hade kul iaf!!!

I dag är vi väl lite sega , har haft kalas här för musse hela dagen! Så nu ska dagen avslutas med lite tacos, de ska bli gotti!!

I morgon börjar träningsveckan igen, skönes!!! :) men måste docck gå upp 05:00, men de går väl bra de, de är de värt! börjar ju jobba 10:00!!

Ha en bra kväll allesammans!
LÄgger upp lite bilder sen i helga:)

jag och min kärlek



classe, åsa , malin och tina:)


Micke,marcus och JImmy:)




tack allesammans för igår:)

Mvh johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0