MÅndag

I morse gick ja upp åtta, och stressade i mig frukosten, för att sedan ta en promenad till jobbet, men då kom älsklingen och sa att han ville skjussa mig:D så snäll han :)
 Jobbet gick kalas, men tog mig en frisk promenad hem från jobbet istället, och sedan stack vi å åkte längdskidor:D så skoj, o nu ska vi snart till gymmet, går så bra så:)

I morgon tog jag semster, för ja å micke ska till Ljungåsen och åka skidor hela dagen, kul! och till helgen ska vi till Romme o åka utför:)

Allt är så bra i mitt liv just nu! Finns inget man kan ändra på!

Och jag och micke låg och planerade bröllopet lite mer i går, och vi kom fram till att det bara är 10 veckor kvar, gud jag blir så stressad hahah!_:) Men allt är ju klart typ!
alla kläder till oss, ringen, lokalen, brudbuketten, tårtan! så de e inte så mkt kvar! lite små plock och så! vi ska väl åka till IKEA o köpa tallrikar och så, för vi tänker då inte ha plasttallrikar på vårat bröllop, never!!


nej nu ska jag göra iordning mig för lite träning!

Ha en bra kväll allesammans!


Älskar min MIKAEL SMEDBERG!!!!
mv johanna


Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja, det börjar bli dags för den där fikan som vi ha pratat om i flera månader =) haha!

Men jag hör av mig! =)

Vi kanske också ska till Romme i helgen, så då kanske vi ses då =)

Puss

2010-01-05 @ 11:28:08
URL: http://sussietotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0