Lördag

I morse vaknade jag av att älsklingen pussa på mig, så hade han gjort ägg och rostade smörgåsar och gjort ordning kaffe åt mig, lite bortskämd på helgerna jag, hihih:)

Sen tog vi oss 5 km med våra nya längdskidor på biskopsnäset, riktigt skoj, men ja å micke ramlade 1 gång var hahaha:D var lite kul. sen var vi hem å käka, sen var de gymmet som gällde. var förbi Åsa o classe på ett kaffe stopp o lite snack också! Känns riktigt kul å träna igen nu när man inte har rökt:D Känner mig så stolt!
Nu ska jag bli slimmad, mohahha!

I morgon bitti ska vi uppå dra 5 km igen på skidorna, sen hämta upp bror och åka till mammsen för 4-hjuling och skoter åkning i Bisen:D Skoj skoj!

O på tisdag tog jag semster, jag å micke ska till Ljungåsen och åka några mil skidor tänkte vi, en hel dag:D:D


Åh vad jag älskar mitt liv alltså! kan inte vara lyckligare än vad jag är, har världens bästa vänner, och familj och fästman <3<3

/johanna

Jag för 4 år sedan!
Så ska jag bli igen:):) LÄNGTAR!
me

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej gumms!

Hoppas att allt är bra!

Tänker på dig <3

2010-01-04 @ 12:02:18
URL: http://sussietotto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet väl att man går upp i vikt när man slutar röka...

2010-01-04 @ 15:12:52
Postat av: Anonym

man behöver inte gå upp i vikt!! vissa går ner, och för andra delen tränar jag jag mkt mer nu!

2010-01-04 @ 17:10:27
Postat av: Anonym

p.s förresten du som är anonym har du egna erfarenheter av att du gick upp heller! beror väl lite på hur man äter och rör sig också!

2010-01-04 @ 17:29:28
Postat av: Anonym

nej jag var aldrig så dum att jag började röka!

2010-01-07 @ 15:12:35
Postat av: Anonym

vågar du inte stå för vem du är eller?

2010-01-07 @ 17:52:23
Postat av: Elin D

Stick inte under mattan med att man inte går upp i vikt efter att avsluta niktin...eller varför inte skaffa sig en ny ovana som att knarka tuggumi?

visserligen man kan juh gå ut och spring om man känner suget och ta en kaffe efteråt. då är frågan hur nyttigt är egentligen kaffe? den här diskussionen kan hålla på länge! :D

2010-01-12 @ 23:25:55
URL: http://vilbr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0