Ledig

I dag har jag vart ledig, underbart! Malin kom i morse när hon lämnat ungarna på dagis, så de vart lite kaffe och shopping på willys!!

Nu ska jag väl städa lite, och så! vi ska o stor handla direkt när micke slutat jobbet skönt. nu börjar de bli tomt i alla skåpen:/ tråkigt!!

å snön faller ner, usch vill inte ha nå mer snö nu, vill ha bar mark:) men vi går iaf mot rätt håll nu, så de är bra bra!

På lördag ska vi ut å äta hela gänget, ska bli så kul, bokade i dag:):) Längtar!!! inte ofta allla träffs, p,ga jobb och andra saker.

I dag fyller våran MUSSE 4 år, GRATTIS till han,, blir kalas på söndag :) Han blir stor kille nu, lille grisen!


Nej nu ska jag ta tag i städningen!

p.s slutar på mitt jobb sista maj, bestämde mig för de nu! blir antingen ABB eller plugg!:)


/johanna

Musse:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0