hemma i dag

Igår när jag diskade så vart jag galet yr, typ som man åkt karusell, o de höll i sig 2 timmar, och älsklingen gav mig massage, men inget hjälpte:S så jag vågade inte jobba i dag!
Men i morse när jag klev upp visade de sig att min p spruta äntligen har gått ur och att jag fått min mens:) Så då vart jag jätte glad!!
Malin kom hit och drack lite kaffe, och nu är jag hundvakt , hon e vid tandläkaren, sen ska hon hämta ungarna, sen kommer dem hit mina trollungar:)

Vid fyra ska vi fika med min familj, sen ska vi inhandla lite grejjor till hemmet:)¨'


pratade nyss med försäkringskassan om stämpeldagar, jag hade 100 dagar att ta ut så de ar skönt o veta!!
Men ska in på ABB, om inte så stämplar jag över sommaren o börjar plugga i augusti!! Åh va ja längtar tills sommaren! När jag å malin kan gå ner o bada med musse o betty:)

Jag är så lyckligt lottad, har världens bästa sambo/man, familj,vänner:) Kan inte vara bättre än såhär!

nej nu ska jag ta o sätta på lite mer kaffe!

Ha en bra dag allesammans!

/johanna

ÄKTA KÄRLEK <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0