fredag

I morse skulle jag vara vid frissan och bleka håret, men när ja gick därifrån hade jag tårar i ögonen, de var ORANGE:S fyfan!!! Men så ringde jag Andrea så hon kom hem till mig så blekte vi de igen, o de vart bara skit av allt:S  så tog vi en paus och käka och hämtade Musse vid älsklingens jobb, sen färgade jag håret nyss ljus brunt, så nu ser de någolunda ut iaf, ska till frissan på torsdag igen!! men vet inte om ja vågar, usch!!!
kommer aldrig hinna få håret ljust innan bröllopet :(:(:(:(
ÄR SÅ^SUR...

Snart kommer älsklingen hem iaf, skönt de, behöver honom verkligen just nu!!! jävla hår...

sen tänkte ja dra mig mot gymmet, köpte måltidsersättning där igår, så nu jäklar ska jag tappa kilon! och träna stenhårt.


I morgon kommer Andrea :) ska bli mysigt med tjej kväll o något glas vin!

nu är mina lediga helger över, snart äre 2 helger jobb igen! men de går så fort gud! för fort, känner mig så stressad!:)


nej nu ska jag gosa med min musse å börje innan älsklingen/husse kommer hem!

ha en bra kväll allesammans:) puss

Andrea o jag på jobbet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0