hoho

I går efter jag gjort mitt 12 timmars jobb pass var ja helt slut!!! Älsklingen kom o hämtade mig, så mörkrädd jag hahha!

I dag är jag ledig, så Malin kom över i morse på lite kaffe, sen stack jag till affären och köpte ny blomma till vardagsrummet:) så fint så!
Ska väl ta o diska och så nu, micke åker på rally i  natt:/ kommer sakna min mysis, men han är hemma i morgon när ja kommer hem från jobbet vid 22:00 iaf:D:D Så de är bra!
Längtar tills på lördag , då ska vi fira alla hjärtans dag när ja slutat jobbet, han har köpt 2 paket, undra va de är:) själv ha jag köpt en armlänk åt honom, o hoppas att han kan ha den!!:) de är ju så snyggt på killar, ME LIKE!!!

Nej ta tag i städningen så de är fint, behöver ja inte städa i helgen, ioförsig jobbar jag ju typ hela helgen, men de är skönt o ha det fint före helgen:) Och kunna koppla av när man väl kommit hem ifrån jobbet!

Usch vad jag blir irriterad på  vissa människor! Man kan inte klaga på någon, så gör man typ samma fel själv? usch usch! och va gör folk på jobbet? som inte jobbar? GAAAH!!! längtar tills sista april nu!!!


Ha en bra dag allesammans!

/johannna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0