helgen

i fredags så gick jag och malin till lobbybaren o mötte upp älsklingen och pettson, de var trevligt, sedan for vi ner till Underbar, var premiär för oss, så de va ganska skoj!
Och i lördags åkte vi till Fagersta till femett AB och hämtade sista företags grejjorna, så efter bröllopet ska vi ta tag i de, och hoppas att de går bra och att vi blir rika hahahha:) Nejdå!

I morse drog jag och malin och micke till IKEA handlade tallrikar,muggar,och lite små plock till bröllopet och självklart lite till hemmet också, Men micke ville därifrån ganska snabbt, hahah! men han stod ut 2 timmar iaf, de trodde jag inte! så vi var väl hemma vid 1:)

I morgon är de måndag igen, och nu börjar mina 2 dryga veckor på jobbet igen då, men de går väl bra:)
har bara 3 månader kvar på jobbet:) ska bli så underbart o komma vidare!!! LÄNGTAR!!!

Nej nu ska jag duscha!
Ha en bra kväll allesammans!


/ Johanna

Livet är verkligen de bästa med min Mikael!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0