håller tummarna nu

I dag efter jobbet kom reb o hämtade mig och körde mig ut till Elbolaget montage, och där skulle jag träffa älsklingens chef , och lämna mitt cv, och han skulle göra va han kunde för att hyra in mig på ABB:D Så nu kan jag bara hålla tummarna, de kommer ju bli prima!!:) Men från o med Augusti så ska jag ju plugga klart min sista termin på undersköterska utbildningen, men om sommar jobbet skulle bli förlängt så tackar jag ju inte nej till det, utan då får ja plugga på distand:)
Åhh va jag håller tummarna nu, gö de ni med!!!!

Jag är så glaaaaad i dag! jag och älsklingen åkte till sömmerskan ida och hämtade hem min brudklänning,hon har nämligen tagit bort hela släpet, för de ville ja inte ha, och hon ville bara ha 400 kr, skit billigt, :D
I morgon är de bara 3 veckor tills jag får ha den på mig! gud va jag längtar  nu, och älsklingen också!
Han längtar tills jag blir fru smedberg, min lille mysis <3<3<3
Att man kunde älska någon så mkt som jag älskar min Mikael, de trodde jag inte! han gör mig till världens lyckligaste kvinna!!!


I morgon, och på söndag jobbar jag, sen är jag ledig 3 helger, sen jobbar jag 2 helger, sen slutar jag:D:D YEAAAAAAH! LÄNGTAR! Men kommer sakna min vårdtagare så mkt, alla våra skratt tillsammans, men självklart kommer jag hälsa på min tös!!!


HA en trevlig kväll allesammans!

Ändrade planer: Joanna kommer snart och tjålar lite strunt, medans micke ska se hockey och vara tråkig!!

/ johanna

Bror D flytta ju till kumla för något år sen, och han som var min bästa vän, vi gjorde allt tillsammans, och nu har bror F också sökt jobb på kumla anstalten, så bröderna kanske kommer jobba iihop nu framöver, men så trist och mista båda två härifrån, men jag är självklart väldigt glad för fredriks skull, och komma vidare! Men jag får väl åka till KUMLA en gång i månaden då!! Mina älskade hjärtan! Dem har alltid funnits för mig, vi är sådan trio ihop
<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaaaahahhhahahahhahahahhahaahaahaha........

2010-02-22 @ 10:05:59
Postat av: Anonym

jaha? att folk orkar , har ni inte egna liv?

2010-02-22 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0