Fredag

I dag har jag vart ledig, men Malin kom över med hunden kvart i åtta så hon kunde lämna ungarna på dagis och gå till tandläkaren, så sovmorgon vart de inte:)
sen gjorde jag lite lunch, Har börjat med Gi metoden nu, och de går jätte bra! har levt¨på kyckling o grönsaker och de går bra:D I morgon blir de fisk och grönt! Känns suuuuper!

andrea kom å hämta mig i dag så for vi till rusta och jag köpte en ny matta till vardagsrummet och självklart nya kaffe muggar som vanligt:D sen åkte vi till dollar, och där hittade jag en jätte fin Duk som passade till mattan:D vart så fint så:) Älsklingen vart så glad när han kom hem från jobbet!

P.s igår köpte jag ett par jätte fina jeans till micke, och dem satt PERFA::D så snygg så!

I kväll blir de slappt, ska kolla solsidan halv tio, de är ju så bra! hahah!!!

På söndag åker vi till IKEA för handling till Bröllopet och lite till hemmet också! Stackars micke som ska ha med sig 2 tjejer!! Ojoj!!!


Nej nu ska jag återgå till mitt!
Ha en bra kväll allesammans!


Johanna <3 Mikael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0