sista dagen

i morgon är det sista dagen på praktiken, usch vad tråkigt, 3 veckor bara sprang förbi, jag har gjort massa blodprov så nu är jag bäst på det ha ha, jag som är så rädd för nålar själv, men skönare o stoppa i nålen i en annan person i venen!

Nu har jag gjort tårta tills i morgon, så vi personal får äta gott min sista day!

lämnade förresten in min mobil på lagning förra veckan, den bara dog, så skulle vi hämta den i dag, HAHHAHAHA samma fel, de enda dom gjort var att rengöra den och uppgradera den:S jävla nötter säger jag, fyfan blir så arg!! så dom skickade in den igen!


Nej nu ska jag dona lite.


Ha en toppen dag allesammans!


Älskar min Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0