helgen

i fredags tog vi de bara lugnt och igår åkte vi och shoppade lite med brorsan, på rusta och dollar, alltid hittar man något :) sen var vi bara hemma, lill henke kom för lite glögg, så kollade vi på robinsson finalen!

Nu sitter jag och pluggar, vart precis klar med en till delkurs, så jag tänkte börja på nästa strax.. sen tar jag paus, o fortsätter i morgon.

Nu har jag kommit på en tredje julklapp åt älsklingen, Vet att han kommer uppskatta det jätte mycket.


hoppas ni har haft en bra helg?

kan inte fatta att om mindre än en vecka är det julafton, vart har detta år tagit vägen liksom? det har gått så fort, och snart har vi vart gifta ett helt år!


nu kom ja på vad jag ska göra också, packa mer, flytt lasset går ju den 30!!!


Kramar oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0