dagen före julafton

i morse gick jag till Erica,lite kaffe och tjål, sen tog vi oss upp på staden, hon hade lite jul klappar kvar, och jag hittade några extra till mammasen, som ja ej kunde motstå. Så köpte jag en jul klapp till min gamla brukare, så åkte upp med den till henne.

Sen har jag o micke gjort all mat inför i morgon då det är julafton!!! :)


I morgon hoppas jag det är många som är nyktra, vi är det och vi kommre alltid vara det på julafton, det är barnens dag som ska uppmärksammas och inte de vuxnas fylla, rätta mig om ja har fel, men så tycker vi!!


Nu ska vi kolla på lite tv!!


God jul o gott nytt år på er allesammans!!!


/ Johanna O Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0