bra dag

igår var det sista dagen på praktiken, det var ju inge bra, ville gärna vara kvar! men skulle på möte med chefen och hon sa att ja kunde sätta hennes som referens och söka jobb på bemanningen! Det är väl de högsta betyg man kan få på en arbetsplats, jag är så stolt och glad över att jag verkligen passar in i vården och har hittat  rätt. så igår sökte jag jobb, och scannade in omdömerna , kan väl bara hoppas nu då:)

Sen på kvällen VANN JAY SMITH, hahhaha jag fick tårar, så glad vart jag! Bästa vann!

I dag ska vi på middag ute vid pappa och marielle, blir trevligt, och sen hem å packa igen!

Just nu står det nog 25 kartonger i lägenheten, vissa packade, och vissa ska packas, ojoj! så inga besök här om man är pedant kan jag lova!!!


Nu ska jag dricka lite mer kaffe.

Ha en toppen dag käre ni!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0