Tordag

Vill säga grattis till min svåger Jörgen i dag:)

I dag har jag plockat in tvätten och donat lite. Och snart kommer Andrea och Neo på besök, trevligt.

Och så har jag skrivit under papper inför hösten, csn och bankpapper. så nu är de bara o skicka in de, sköönt.

Igår var vi på gymmet, de var så jäkla skönt. Släpper alla tankar och bara tränar, de är de bästa som finns.


längtar tills den 16 nu, är så plugg sugen. ska bli så skönt o få en utbildning och göra det jag vill. Allting ordnar verkligen upp sig om man verkligen har viljan.


Nej nu ska jag ta lite kaffe.

P.s , hittade en tvesjärt eller hur de stavas på ballkongen, Fyfan, dom är så jävla äckliga... gaah! så nu tänkte jag ha ballkongdörren stängd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0