tisdag

Nu känns de som höstvädret är på ingång, men jag älskar det. får tända lite ljus och sätta på sig lite varma tröjjor:)

I dag ska jag iväg och köpa lite block och pennor, eftersom skolan drar igång på måndag. ska bli så skönt och göra klart utbildningen som jag verkligen vill jobba med.
längtar då ännu mer tills maj när jag är färdig utbildad vårdare och undersköterska.=)

Jag och hjärtat satt och pratade igenom barnnamnen igår igen, så nu har vi bestämmt oss, blir de en pojke så blir de en Lukas och tjej jennifer. Skönt att vi är överens om det:)  Ett halvår är de kvar innan vi ska börja skaffa vårat första Kärlekbarn <3


i morgon ska jag tatuera klart min pinuppa, sen ska jag skriva in MIKAEL på handleden <3 Kommer bli så fint. Älsklingen är så rörd över att jag ska göra det, men väldigt glad är han!!

Nej nu ska jag göra ngn lunch,

Ha en bra dag allesammans.


är så kär <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0