Måndag

vi har haft det super bra i Örebro i helgen! I fredags gick vi ut och åt middag allihopa, så mysigt. och på lördagen vart de lite shopping och sen utgång!  så skoj o träffa bröderna <3
och duktiga jag körde hem på söndagen, gick jätte bra. längtar tills vi har råd med mitt körkort, de är bara pengarna som fattas sen så!

i dag har älsklingen börjat jobba igen efter semestern, tråkigt o inte ha han här hemma. Men skönt o komma in i dom vanliga rutinerna igen. Jag börjar plugga snart , så sitter o beställer lite  böcker:) ska bli så himla kul!!!


annars rullar de på!!

Kan inte vara lyckligare än så här, har världens bästa man och familj och vänner.


nu ska jag städa klart och göra mat tills hjärtat kommer hem!!


Sköt om er / Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0