doktorn

vårdcentralen skulle ringa upp 15:15, hoppas jag hinner få en tid i dag. Har haft så trögt och andas nu i 5 dagar:S så drygt.  tar evigheter innan jag somnar.. Blir ju orolig när de handlar om andningen.
Så älsklingen skulle följa med iaf, skönt o ha någon med sig.

Annars blir de o inhandla lite inför möhippan på lördag. och micke å timpa ska på bio dom.

Nej nu lär jagj duscha och göra mat tills micke kommer hem.

p.s Nu har vi bestämmt oss på riktigt att vi säljer sommarstugan. Vi vill hellre lägga pengarna på ett hus istället. Vi har velat så mkt hit o dit. Men nu vart de bestämmt igår.

När jag blir klar med utbildningen i maj, så tänkte jag fortsätta med några kurser så jag kan jobba som behandlingsassistent också:) när man endå håller på=)


Ha de jätte bra.

/Johanna

lägger in ett kort när jag och mamma dansar<3, bästa mamma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0