doktorbesök

var hos doktorn 10 i morse, lungorna var så fina så, men hade en infektion i bröstet. därflr jag har tungt o andas, o denna luft gör de ju inte bättre. Men fick lite piller, så hoppas de går över:)

så beställde jag nyss en jätte fin höst kappa, fick 10&rabatt kupong också, så de var perfekt:) Den var så jäkla snygg, så kunde verkligen inte stå emot. Men nu var de länge sedan jag unnade mig något=)

:)

nu ska jag snart på staden, har mkt ärenden känns de som. Hämta ut medicin, hämta ut paket,handla inför i morgon..


Ha en toppen kväll allesammans!!

Kommentarer
Postat av: hannah

vad skönt att det inte var allvarliga saker. och skit snygg jacka. :):)

2010-08-13 @ 19:25:11
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0