ledig.

i morse kom ungarna och malin över på fika, sen gick vi ut på framsidan med hundarna och ungarna och bara tog de lugnt i solen! vi vart ute fyra timmar, så jäkla skönt.. så satt vi ute och käka lunch! var ju super duper skönt i solen i dag! och nu har jag en trött musse vill jag lova:)

nu har jag och älsklingen nyss grillat hamburgare och majskolvar, de satt fint de:)

i morgon ska vi och kastrera börje (katten), lite nervös är jag, han är ju min lilla bäbis!! men de går nog bra. sen ska jag och malin iväg på en lång promenad med hundarna, sköönt, kan ju hoppas att de blir sol i morgon också då..


nej nu ska jag ta och dona lite,...


ha en bra dag allesammans!

/johanna

p.s nu är de bara 10 arbetsdagar kvar på mitt jobb, sååå skönt... Vantrivs verkligen p.ga att de är så jävla rörigt med allting... inget funkar som de ska på detta jävla ställe!!


Jag och trollungarna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0