Irriterande

Usch.. Har aldrig haft nå Pms besvär förut, men nu har de blivit värre och värre efter att ja slutat tagit p sprutan. Ena stunden är ja skit glad, sen arg som bara den, sen kan ja grina.. Så jäkla jobbigt alltså.. Så måste då ringa doktorn i morgon alltså.. Orkar inte detta varje månad. de tar ju så mkt på krafterna, man blir ju helt slut alltså..


Nog om de..
I söndags var ja å rebecka i västerås hela dagen och shoppade, hur skönt som hellst med en riktig tjej dag!!! JAg hittade dock typ inget alls till mig, men köpte en jätte fin vår jacka till älsklingen, och en ny t.shirt, och nya badbyxor:), så han vart nöjd iaf=) sköönt det.

I morgon ska jag och malin ut me hundarna på långpromenad, och sen på stan lite, och sen jobbar ja em o kväll, MIN SISTA KVÄLL PÅ BYGGET=) WOOHO!! gör sista dagen på fredag, underbart.. Sen ska jag ta tag å börja träna och tänka lite på mig:)

Nej nu ska jag slänga mig i soffan o bara ta delugnt:)

Ha en bra kväll allesammans..

Vet ni vad ni vill med livet? börjar få lite ångest, ja vet  fasiken inte riktigt va jag vill jobba med ? ioförsig fyller jag 20 år och kan nog fundera lite till, men endå..


/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0