hejhej

nu har de hänt lite saker sen sist!
i lördags sålde vi saaben, så jäkla skönt! och för dom slantarna köpte vi en ny dator ( bärbar), slipper de ta så mkt plats somm de gör nu med skrivbord och hela baletten! så de blir jätte bra!!!

nu ska jag snart o luncha med Åsa, sen ska jag jobba em o kväll, men blir kort kväll i dag, tills 20:00 bara, skönt.. har köpt på mig 3 tidningar,kan ju behövas i kväll!
sen när jag slutar skulle älsklingen göra någon god middag och sådär, så de blir mys! och så är det ju sista avsnittet av solsidani dag:/:/ , hoppas de kommer flera!! är verkligen skit kul ju!!

Har tagit semster i morgon, o på söndag! vi ska ut till mamma och grilla och sådära, brorsan kommer hem och hälsar på också, så de kommer bli en toppen dag i morgon:):)


nästa helg fyller min Älskling 30 bast, han blir gammal han=), så de är väl bara å börja baka på söndag antar jag!!
och han ska iväg på dagen nästa lördag, och på kvällen äre ju fest, o söndagen kalaset, så de tackar ja för att jag måste hinna baka klart allt, plus en stor smörgåstårta, men men! karlar tänker inte  i bland:)


nej nu ska jag göra iordning mig lite!
ha en toppen helg allesammans!
'
'/ Johanna

Älskar min Mikael så oerhört mkt !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0