hejhej

I helgen har det vart fullt upp!
I fredags var vi hemma och spelade lite kort och bara slappade och städade.

I Lördags var de bakning som gällde, 2 smörgåstårtor och 2 st gräddtårtor , för Älsklingen fylldeju 30 på söndagen!  och på lördag em var de mat som skulle göras för gästerna som kom på kvällen för middag och lite partay:) vart hur gott som hesllt, och hur trevligt som hellst, Älsklingen var super nöjd... De vart silver dollar för hela slanten, var ju dock inte så mtk folk där, men kul endå:)

och kalaset på söndagen vart toppen, micke vart jätte glad över presenten av mig, nya cross byxor, cross stövlar och cross tröjja:) Han kommer vara så snygg i banan =)

Nu är de på slutspurten på jobbet, nästa vecka slutar jag:D:D:D WOOOHO! längtar...:)
Sen blir de hårdträning framöver!!! yeaah..


nej nu ska jag göra iordning mig, har tjatat till mig en ny garderob som vi ska åka och handla strax:)


ha en super bra em allesammans.

mvh/ johanna

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0