nu är jag igång

I dag fick jag teori boken , så jag kan ta körkortet snart. Övningskör gör jag ju regelbundet med Älsklingen, ioch det funkar jättte bra, men nu är det bara teori som behövs .... JAg ska ha körkortet innan nästa år iaf... Skulle vara så skönt:)
och de tycker micke också att de skulle vara!!!

Nu ska jag snart på möte på jobbet sen iväg på stan emd mamma måste in och beställa tatueringstid och göra klart pinuppan på armen, ser ju förjävligt ut just nu tkr jag!!!
ska i lite färg och grejjor!!!

Älskar mina nära o kära så himla mycket, min familj är verkligen de bästa som finns!

finns inte mtk å skriva i dag heller.

PÅ fredag ska vi ha middag här hemma, mikaels familj kommer, vi ska ha midda för våran nya familjemedlem BÖRJE:) blir trevlig..
ledig hela helgen, Underbart...

ha en bra dag allesammans..

/johanna

tack för att du finns Malin! Du är en riktigt vän!!!!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0