Nu är brudklänningen beställd

Åh min brudklänning kommer om 3 veckor, den var så oerhört fin, vart så kär i den, och Micke också:)
Men han får inte se den på mig förrens han står i kyrkan och när jag och bröderna kommer in där, kommer vara såå fint:) Denna är det :

:)

I dag har jag och Malin och ungarna vart på stan, för jag var ledig från jobbet o det var så skönt:)
VI var i lekparken och på stan och dona.. En bra dag:)

Är ledig hela helgen nu iaf, men jobbar dock 7 dagar nästa vecka:S Men de går rätt fort tycker jag.Trivs ju så bra på Jobbet så!

Micke och jag har betämt oss för att köpa en ny säng till oss, när vi får löning!! Ska bli kul!
Både han o jag får så ont i ryggen av sängen vi har nu, så de är verkligen jobbigt!!


Nej nu ska jag snart möta upp Micke på stan så ska vi kolla vigselring, och lite ärenden!


ha det bra!

/johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj... vad vacker du kommer att vara =)

ses i morgon på lunch.

Kram Kram på dig

2009-09-17 @ 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0