god kväll god kväll

Ja vad har hänt den senaste tiden? i fredags vart de en lunch med Anna vilket var hur trevligt som hellst, sedan for jag och älsklingen iväg till grangärde, till Simon, för vi skulle på hockey, och de var så otroligt kul:D och dem vann med 4-0 hur skoj som hellst:) När vi kom hem på sena kvällen åkte vi o hämtade lite käk från solemio, de satt fint:D och lördagen , hmmm, vi lagade god mat och drack några drinkar här hemma och bara hade mys pys, och söndag, höll jag och micke på å dona med saaben för vi hade besiktning i måndags och den gick igenom, så nu har jag en bil å åka i när ja får körkort:) (skrev in mig i da g på trafikskolan) men köra har jag aboslut inga problem med, så långt har jag kommit, lite teori som spökar med mig, lite miljö och sådant tråkigt:)

Annars? Jobbet rullar på, så trkåigt när man vet att man ska jobba i helga, men de förstör aboslut inte helgen, vi ska och fira mickes pappas på lördag , så då blir de nog ltie fest, börjar inte förrens 14:30 på söndagen så de e lugnt!

ja vet inte om jag har något mer och säga!

Älskar min Mikael mest av allt på denna jord, och Tycker om Malin min bästa vän mycket...


Ha en bra vecka, nu ska jag lägga mig och titta på idol och sedan andra avenyn:D

/johanna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0