onsdag

Hejj och hå!
I lördags var jag och älsklingen iväg till gränges go cart och bubblade och bastade och käkade god mat i 3,5 timmar, var så mysigt::)
sen hemmåt för malins 28 års kalas, och de vart selmas och silver till utgång, en bra helg:)
och söndagen bytte jag till vinterdäck, hahah känner mig så stolt:) första gången gilt mohahha!

I dag har jag vart ledig från jobbet, skulle till min nya pyskolog, hon var jätte bra och trevlig, skönt att de klicka denna gång!

När kärleken kommer hem ska vi till mammsen och sten , för ja ska låna en grytkastrull, för jag ska ha middag för mamma, bröderna, sten och brors tjej på lördag här hemma, och den vi har är inte så stor;/ , men de löste ju sig endå! micke ska på hockeytunering på jobbet han, skönt och träffa familjen själv ibland också:)

jobbar dockl 2 helger i rad nu, bläää, men de går, vi kanske ska göra om schemat på tisdag, drygt o jobba 7 dagar i rad 2 gånger i månaden! de måste gå och fixa lite mera rättvist åt alla!:)
kanske slutar med att allla slåss hahaha, nejdå!


På fredag ska jag tatuera mig wooho, ska göra min pinuppa lite sexigare o snyggare! oc så har jag tänkt mig någon fin text också! men vi får se.
för jag och svärmor och linda ska ju till ullared den 23 november, så måste lägga undan pengar dit och till mitt och kärlekekens bröllop!


Ha en bra dag allesammans för de ska jag! Ledig o allt.



Mikael du är min sanna eviga kärlek

/johanna
puss
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0