nu var de ett tag sedan

förra fredagen hade jag och Älsklingen lite fest, och de var lyckat:) hela helgen var bra:)

Nu har jag legat i feber och förkylning hela veckan, usch är så uttråkad:S Men malin har iaf varit här varje dag och tagit hand om mig o vart sällskap:)
Men i dag känner jag mig bättre, febern är borta iaf, skönt de.
Men usch för att vara arbetslös, de skulle jag aldrig klara, ja känner bara för en vecka att de vart jobbigt och inte gjort någonting!!
måste bli frisk tills lördag, då ska jag och älskling å bubbla och äta, sen iväg till malins födelsedags partay:)

Nu ska ja göra klart maten iaf, de är väl va jag orkar nu, göra mat sen vila!
men skönt och kunna göra någonting iaf.


Annars har det inte hä'nt så mkt faktiskt, de rullar på för oss!!


P.s beställde nya höstgardiner i dag, jätte fina:)


nej nu ska jag ta tag i maten!

Ha det bra allesammans!

/ Johanna

våra Älsklingar, Musse och Börje!
musse och börje!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-15 @ 15:01:47
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0