Måndag

I morse skulle jag köra på trafikskolan, men han ringde en halvtimma innan och sa att de vart inställt så jag får köra på min lediga dag på onsdag klockan 17:30, puuh, men va gör man inte, nu ska jag ha körkortet inom kort!!!

I dag gick iaf jobbet bra, men var så otroligt trött, Efter jobbet så åkte vi till dollarstore och inhandlade ny duk till köket och lite ljus och grejjor:) Alltid lika kul där, men de tycker nog inte micke ha ha:)

Annars har det varit lugnt må jag säga! Har ju jobbat hela helgen!

Men i lördags efter jag slutat så bjöd älsklingen mig på Akroplis ( va våran ett års dag) Sen gick vi till lobbyn och tog oss en öl, sen hem och myste, Och jag fick jätte fina rosor:) En underbar dag med andra ord!
Älskar min Mikael så otroligt mycket.
LOVE!


nej nu ska vi ta reda på tvätten, sen ska jag krama om kudden, MAlin kommer över i möra på frulle och sedan ska vi på stan måste hitta något snyggt o ha på mig på fredag! jag och mikael ska ha lite fest:D:D
Sen jobbar jag em o kväll!

Ni får ha det bra allesammans!!

jag är så LYCKLIG!

MVH/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0