lördag

Hej hopp!
Igår jobbade jag kväll, lars göran skjussade hem mig, snäll han! eftersom micke var i leksand, så började jag 7 i morse, var så trött, för micke kom hem efter 12 i natt, och man kan ju inte riktigt sova förrens han är hemma::) men de hanns med lite mys iaf:)

i dag har min familj vart här på middag, var lika trevligt som de alltid är, dom är dem bästa och kommer allltid vara, Älskar er så mycket, Mamma, Sten , fredrik ooch daniel och älsklingen! <3 ni är mitt allt..

nu har jag nyss betalat räkningar usch, lika tråkigt varje gång, men va gör man?!! sådant är livet!

snart kommer min kärlek hem då ska vi mysa i massor:D underbart!

det är så skönt att jag har min mikael , han förstår allt verkligen, han är verkligen drömmen, och drömmen vart sann! han är så bra!!! nu är de bara 5 månader kvar tills vårat bröllop, blir då fru Smedberg:) I like it!

i morgon ska ja å baby bowla, då jäklar ska ja allt vinna,::)


Nej nu ska jag blanda mig en grogg och sätta mig i soffan och invänta mikey!


Ha en bra kväll allesammans!

kram Johanna

jag och bror daniel på julafton <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0