Fredagsmys!

Nu är det fredag, men inte en skön fredag, utan jobbar hela helgen, men sedan är ja ledig 2 helger i rad:D sköönt!
I morgon efter jobbet ska jag och mikael fira våran ett års dag, han har planerat hela dagen :D Först ska vi på bio i borlänge, sen ut och äta på resturang, kommer bli mysigt:) fast ja vet inte vilken resturang han valt? Spännande!

Jeje, Nu har Micke nyss satt i färg i mitt hår, så det kliar och kliar, men men:)

I kväll ska vi käka lite pizza och ta varsin captain morgan drink, och bara ha en bra kväll, ska dock upp å jobba 7 i morgon bitti, jag vill ha SOOOVMORGON,men de blir på söndag de:D

Är så lycklig med allt:)


P.s nu är det bara 5 månader kvar innan vårat bröllop, guh va tiden springer iväg, men längtar så!!!


Nej nu ska jag sköja ur och duscha lite.

Ha en trevlig helg allesammans!!'

/johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0