Ullared

bussresan gick ganska snabbt:)
jag handlade en ny jacka åt mig och älsklingen, och en skjorta, cardigan,t-shirt.linne, kallingar,vantar, parfym,strumpor,åt älsklingen!
Och åt mig vart de ja, jackan, två skjortor, strumpor, underkläder,smink,smycken, och lite mera:) och åt hemmet vart de 2 jätte fina fönsterlampor, som ska hänga i fönstret, och en stor ungsform i glas, och lite ljus, och småplock:) så jag är nöjd..

I dag har jag sovit ut , sen gjorde jag fläskfile`gryta tills älsklingen kom hem, och snart ska vi dar oss mot gymmet, sen ska vi sola, guh va skönt de ska bli...
Sen är det åter till jobbet i morgon då.

Ha en bra dag allesammans!!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0