Torsdag

Igår efter jobbet, stack jag och älsklingen iväg och köpte vigsel ringen, men dem var tvungen att skicka tillbaka den och göra i min storlek, ja hade tydligen så litet finger !!

Sen tränade vi igår igen, såå skönt.. Guh va jag har saknat det. MAn släpper verkligen allt och bara kör på, hur skönt som hellst. Vi tränar så bra ihop jag och min Kärlek, skönt det!!

i dag jobbar micke över lite, för han o danne ska klättra i morgon, sen på kvällen ska jag och micke vara fyllechauför till borlänge!  och på lördag ska vi ha bak dag, så skoj så, lite bullar och , kanske piroger? var länge sedan! Mums!

nu är man ledig enda tills på måndag, UNDERBART! men jag och andrea hade så jäkla skoj på jobbet i dag, haha mkt skratt kan jag lova! ojoj!


undra vad man ska göra för mat tills älsklingen kommer då? Får rota igen frysen och kika!


i morgon är det bara 4 månader kvar tills vårat bröllop! LÄNGTAR!!!


nej nu ska jag som sagt rota lite i frysen!

ha en bra dag allesammans!!

/ Johanna
'

Kärlek för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0