Torsdag

hej å hå!
I dag har jag vart ledig, men endå inte, jag ahr städat och donat, och satt upp lite tavlor och gjort fin:)
och nu gör jag lite käk tills älsklingen kommer hem från jobbet!:)

vill så gärna tapetsera om, men önödigt, för vi vill ju flytta till en trea, lite större plats än en tvåa!..
men någon gång lär de ju bli någon ledig, för vi vill ju bo i detta område!!

I morgon jobba, och så hela helgen, men på söndag natt åker jag till Ullared, så jäkla roligt, ska shoppa mkt grejjor till vårat hem och till oss tänkte jag, och självklart lite julklappar.

 har rensat vårat förråd inne i lägenheten, så mkt bröte och skit som inte ens micke använder, de får åka ner i förrådet i källaren, tar bara massa plats i onödan!


ja nu ska jag väl fortsätta med maten!

p.s i morgon  blir de fredagsmys på jobbet, har lovat att ta med chokladpudding, guh va gott de ska bli:)


nej nu har jag inte mkt mer o säga i dag!
ha de bra allesammans!

/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0