Onsdag

I dag var ja ledig från jobbet, var så skönt:)
Men klockan 8:45 kom ungarna, jag skulle vara barnvakt, malin skulle göra något prov , men vi kollade film och gosade, lille trollungarna!!!

Nu har jag hämtat ut ett paket från halens, min nya jacka kom, och mickes julklappar ja köpt, några av dem iaf, men ja tog stl 36 på jackan, men tyckte den satt lite stort? men kanske är en sådan modell, för om ja går ner till 34 så är nog armarna för korta istället:S
Men de blir nog bra, få se vad micke tycker:)


När kärleken kommer hem ska vi gå o köpa min vigselring, den är sååå fin:)
sen ska vi och fika med käre bror:) Mys pys!

Få se jag och baby ska no byta gym, vi ska nog börja på natilus, de var mickes ide`, men de spelar ju ingen roll, bara man får träna så:)


nej nu ska jag gosa lite med böjje!

Ha en bra dag allesammans!

Drar upp ett kort på trollungarna:)

  

/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0