MIn babe

jag är så otroligt kär i Min Mikael.. har aldrig kännt så här förut, jag är så glad glad för att jag har hittat mannen i mitt liv. Jag är lika ny kär nu som jag var i början!
Man kan inte mera än le när man tänker på honom, och när man ser honom så blir man alldels till sig än<3
Nu är det mindre än fyra månder kvar tills vårat bröllop, de kommer bli så fint, jag kommer nog gråta av Lycka när han ska svara JA!!
Jag har sådan tur, han är så: snygg, sexig, snäll, rolig, flummig, fin, min bäste vän, Han är då världens bästa!
När man vaknar så är de första man ser han, och de är de jag vill göra resten av mitt liv!!
 Han gör mig hel, han är så förstående och mogen framför allt! Och hans ögon kan man verkligen drunkna i, dem är så vackra! hela han är vacker.
Hans mikael Smedberg är min sanna kärlek för evigt <3


LOVE! <3 kärlek love


Så VACKER... du och jag tills döden skiljer oss åt.

mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0