måndag

i dag har man jobbat 7-16, sen över till malin och ungarna en sväng:)

i helgen så vart de silver med malin och karro:) skit skoj! men lite folk,men bra musik, så mkt dans vart de, åh i söndags var ja å mikael på bio, sen var vi till Anna o ungarna:) fullspäckad helg!!!

Vi ska få en jätte fin säng av mamma o sten:)  så mysigt!!


första advent ska vi på julmarknad i Leksand, de tror jag blir mys pys, här hemma är det ju tyvärr inte så mysigt längre, tkr de inte är någonting typ, synd för alla barnen, minns när man själv var liten, då var ju iaf snö. och mycket mera stånd o grejjor!

nu har jag och micke kommit igång med gymmet igen, sååå skönt:)
Måste bli fin i kroppen igen tills vårat bröllop, :)
vi kör på med mkt styrka, och lite kondition, men ja får ju fram o tillbaka till jobbet varje dag i harnäs så de är ju bra!!!
är så taggad nu!! vi hjälper varann att verkligen komma iväg igen! träna är verkligen de bästa jag vet och har alltiod tyckt de,  de är mitt femte år må måbättre!! dem nya maskinerna dom fått in är verkligen skit bra måste jag säga, vart lite roligare att träna nu!!


nej nu ska jag vila lite, är såå trötter!!

Ha en bra dag allesammans!

MVH johanna

Hans Mikael Smedberg är verkligen den bästa pojkvän man kan ha  och så otroligt fin.. =) och han är bara min, de är de bästa av allt, och snart bllr han min Man!! Längtar så tills vårat bröllop!!! Kommer vra så fint!


kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0