helt slut

igår jobbade jag till 22:00 sen började jag 07:00 i morse, puh man blir så trött. i morgon tog jag semster, för ja skulle ha slutat 22:00 och bussen till Ullared går 02:00, skulle bli så stressigt, man vill ju göra iordning sig och grejja!

nu ska vi snart ut till mickes mor å far o mysa lite, sen ska vi inhandla lite kyckling, jag ska göra något jätte gött i kväll, me kyckling och chili och lite grejjor. sen tänkte vi ta oss något glas vin i badkaret, såå mysigt vi kommer att ha det:) som alltid.

känner mig helt slut i dag, är nog för att ja vart så förkyld hela veckan:/ , men har man ingen feber så går de bra o jobba iallfall, men man vill ju inte smitta damen heller med förkylning! men men!

om snart en månad är de jul, fast ja jobbar ju hela julen:S men som tur är jobbar ja bara dagtid:) så de går ju bra endå, mkt pengar får man också:D de gillar vi.

har beställt tandblekning nu, så de kommer nog nästa vecka, hoppas de funkar bra:)
så ska jag fixa naglarna och ögonbrynen snart också, mkt å boka in haha, åh på torsdag ska ja göra klart min pinuppa på armen! ohyes, så man kan visa sig i linne igen, lite drygt  nu är de allt.


Nej nu ska jag göra iordning mig, ha en bra lördag allesammans:)

/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0