godkväll

nu har jag gjort mina två helger, så nu är jag ledig hela 2 helger:D wiiiho!
I dag efter jobbet så stack jag och älsklingen till julskyltningen som var i stan, lite mys, men saknade snön väldigt mkt:/ Men vi hitta en jätte fin ljus lykta som står i hallen på golvet nu iaf, ni ska få se en bild:)
Å jag kom på världens bästa julklapp till älsklingen, hoppas han inte köper den innan bara !!!

Nu har jag gjort kycklinggryta och ris och har en mjukpepparkaka inne i ugnen, luktar så gott, ska bli MUMS:D

I morgon jobb igen,. men i morgon är man 2 igen, så då går tiden lite fortare iaf:)

Annars har de inte hänt så mkt förutom att jag är så JÄVLA förbannad på guldfynd... Dem skickade in min vigsel ring för att göra den i min storlek, eftersom jag tydligen har så små fingrar, storlek 15? de är ju inte såp litet!
men nu efter 1½ vecka så ringde dem, o säger att dem inte kan göra ringen i min storlek:S för liten , fyyyfan!
jag är så arg och besviken!!
Men nu ska jag o älsklingen bojkotta guldfyn o åka till borlänge nästa helg o hitta en lika dan ring!! vill ha den, ska ha den!!!! iallafall på ett ungefär lika dan!!!


nej nu ska jag kolla till kakan i ugnen!

Ha en bra kväll allesammans!!

Älskar min darling!

 Köket                             Hallen                    ovanför våran säng!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0