fredag

i dag var jag ledig, så skönt, men runt tio ringde magnus och var redo för att ses, så jag fixade iordning mig och stack iväg o kika på hans ny lägenhet, jätte fin, sen åkte vi o köpte kaffe och så följde ja me å kolla på en spis, sen skjussa han hem mig!!  bästa kill vännen, Magnus Daniels!!! så snäll!!

sen var ja över till Malin o ungarna en sväng, sen kom älsklingen hem så vi stack o käka, sen skulle han iväg o klättra med Danne, så nu har jag nyss kört in bilen, och ska pyssla lite här hemma!
vi ska nämligen med o kolla på ``skrikmusik`` i borlänge  i kväll, för de blir ju onödigt om vi ska skjussa dit sen hem och sen dit igen för att hämta, så de blir bäst så!
öronproppar med, JA tack! haha!


Nästa helg jobbar man igen, gud va dem lediga helgerna går fort... blää! men skönt att man bara jobbar 8 timmar på lör och 8 timmar på söndag!! så hinner man vara hemma med kärleken också och med vännerna!


har hittat en jätte fin tiara till mig tills bröllopet:D vart kär direkt!

'=) den kommer nog passa jätte bra till klänningen!!:)
den var inte så välldans dyr heller, så de va bra!


Nej nu ska jag dona lite, ha en underbar kväll allla våra vänner!

/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0