fredag

hej o å, i morse började ja jobba 9- 3, sen åkte ja å gaddade de mig, nu ser min pinuppa mkt snyggare ut på armen, men ska dit om 2 veckor igen och fixa färg i rosorna:)

I dag ska jag och älsklingen på fest, men måste ta de lugnt börjar jobba 14:30 i morgon
sen jobbar ja söndag förmiddag, sen ska vi på julskyltning! mys pys, men kan ju hoppas att de kommer snö hahah!


nej nu ska vi väl göra iordning oss lite.

Älskar min familj så mkt, Mamma o sten, o bröderna och Micke, ni är bäst <3
Mamma du är min bäste vän o kommer alltid vara!!!


snart är ja ledig 2 helger i rad :D:D:D JIPPIE!!!
då ska vi kidnappa malins ungar till tomteland:) Mina trollungar!!


Ha en bra kväll allesamman,s lägger ut en bild på tatueringen i morgon !!!


kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0