Torsdag

Igår så kom Kristin o hämtade mig, vi åkte hem till henne, o när ungarna hade slutat så skulle dem klippas i smedjebacken, och ja vart också sugen å klippa mig, så jag lånade en sax vid frisören och klippte så jag fick lugg:) men jag trivdes inte så bra i de, och micke tyckte jag passa bättre i lång lugg också, men som sagt de växer ju ut.

Efter det åkte jag till Älsklingens jobb för han skulle jobba över till 17:00 så ja höll honom sällskap, sen åkte vi o köpte pizza:) och så åkte vi på matchen i gränges, Ludvika vann med 4-1, Dem är så otroligt duktiga denna sesong, vet inte vad som hänt`:O, men bra går det :)

och manchester untied förlora i går också, vafan, helt otroligt::S

NU ska jag Ta mig en rök och dricka lite kaffe, sen Städa och diska och göra fint, Älsklingen slutar halv ett, så vi ska äta lunch sen åka till gränges för han ska åka cross..

Jag var iväg och köpte 10 fina Rosor som står i vasen och väntar på min Mikael när han kommer hem <3


PÅ lördag kommer Bror dani hem, så underbart å få träffa honom, inte allt för ofta längre:/ Men man får ta vara på dem få gångerna::)

P:S i morgon jobbar jag 14:00-22:00, ska bli skönt faktiskt.

MVH/ Johanna

Blir mer och mer kär i min Kärlek för varje dag som går <3
  kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0