tisdag

Ville så gärna att man älskling skulle ligga kvar i sängen i morse och mysa, men ja hann iaf få några pussar:)
Jag och musse myste lite iaf, sen gick vi ut och gick en stund på morgonen.

Mamma kommer å hämtar mig o musse snart, vi ska ut å leka med mammas hundar, Musse har så kul med zebb:) Så han komemr aboslut vara helt slut i kväll ha ha.. Men roligt för min lille gris Musse:)

Är inprincip ledig hela veckan... PÅ torsdag ska vi till mamma o sten å grilla och ha mys, och brorsan kommer också, så det kommer bli en bra kväll, före ska min Älskling åka cross, så jag blir ngo med o tittar på hur duktig han är:)

P.s Jag storstädade i går, och älsklingen vart så glad så när han kom hem från jobbet:)
HI Hi!


Nej nu ska vi göra iordning oss för bil turen till BISEN:)


Musse och Mikael är min familjen och kommer altid vara<3

Min prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0