Tisdag

I dag har jag umgåtts med Älskade mor hela dagen, vi tog först en sallad på bk`s och satt ute och hade trevligt, sedan köpte jag en jacka och lite underkläder, och tog kort för ett legg, slipper jag lämna fram passet jämt, drygt när man bytte efternamn och byta alla kort och grejja, men men:)

Efter staden åkte vi hemtill oss o fikade lite:)
och tjålade massa skit:)

NU gör jag mat tills min älskling slutar jobbet, sedan ska han iväg å tävla cross, ska med å hålla tummarna för honom:) Han är så duktig så, är så stolt, och är sam,tidigt så glad att han har börjat åka igen, för han tycker ju verkligen om det...

Jag och mamma pratade förresten om det som antagligen ska ske nästa sommar, och Mamma vart nästan tårögd när vi satt och pratade om det haha, undra hur mkt hon kommer grina när det väl blir:) Fast jag kommer nog också gråta av lycka då:) Finns inget bättre än min Mikael i mitt liv:)

Nu ska jag ta mig en rök sedan fortsätta med maten..

Jobbar kväll på Fredag;/ men micke ska iväg på firmafest, så då spelar de väl inte så stor roll:)

Ha en bra eftermiddag allesammans.-

/Johanna

Gör älsklingens cross ren o fin inför tävlingen som är i dag :)
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0