sooool

Hej hopp.
Igår fjobbade jag 10-16, det gick så bra så, jobbade med camilla så de var skoj..:)
sedan åkte jag och Baby hem och grillade och tog oss några glas vin och lite öl, så ringer Malin , för jag hittade ett kalssfoto på henne när hon gick i åttan i mickes skolkataloger, så jag skickade ett mms till henne, hahahahha, Så hon ringde å skratta å skratta:), Men iallafall så bestämdes de att jag skulle med ut på t - gården, och vilket jag gjorde också, och det var jätte kul verkligen, LÄnge sedan man var ut måste jag tilllägga...
 
Nu ska jag snart duscha, vi ska på loppis, sen fika med min käre bror, sen ska vi dona med våran badtunna vi fick och få den bra vid våran sommarstuga.

Annars händer det inte så mkt på Furuborgsvägen 9 a=)


Vi ska kolla på kaffe bryggare också, våran har pajjat o ja blir galen utan kaffe på morgonen , usch...


LÄngtar tills Mars Nästa år , då hoppas vi på ..........



Nej nu ska jag duscha och pussa på min Snygging.



Älskar min vackra blivande man Mikael Smedberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0